Pregled bibliografske jedinice broj: 435576
Kako vrednovati u školskom vjeronauku
Kako vrednovati u školskom vjeronauku // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 19 (1997), 2; 108-126 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 435576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako vrednovati u školskom vjeronauku
(Evaluation Methods in Religious Educatio in Schools)
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 19
(1997), 2;
108-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronauk; vrednovanje; metode vrednovanja; kvalitativno vrednovanje; kvantitativno vrednovanje
(Religious education; evaluation; evaluation methods; qualitative evaluation methods; quantitative evaluation methods)
Sažetak
Članak donosi pregled metoda i oblika početnog ili dijagnostičkog, longitudinalnog ili korektivnog te završnog vrednovanja u vjeronaučnoj nastavi. Obuhvaća vrednovanje svih područja ciljeva (spoznajnih, doživljajnih i djelatnih), uključuje vrednovanje procesa i rezultata, učenika i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)