Pregled bibliografske jedinice broj: 435573
Metoda u vjeronaučnoj nastavi u službi pedagogije vjere
Metoda u vjeronaučnoj nastavi u službi pedagogije vjere // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 4; 288-302 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 435573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda u vjeronaučnoj nastavi u službi pedagogije vjere
(Methodics of religious education in schools serving the pedagogy of the faith)
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 25
(2003), 4;
288-302
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Metoda; metoda u vjeronaučnoj nastavi; religiozni odgoj; učenje vjere; pedagogija vjere; metodička kompetencija; ciljevi vjeronauka; sadržaj i metoda
(Methodics; religious education in schools; pedagogy of faith; methodical competence; aims and contents of relilgious education)
Sažetak
U ovom se članku ponajprije propituje i elaborira odnos između milosnog karaktera vjere, metodičkih aranžmana i čovjekove slobode u procesima religioznog i vjerskog odgoja i obrazovanja. Potom se tumači o kakvu je odgoju i učenju vjere riječ u vjeronaučnoj nastavi te se iznose kriteriji kojima se treba voditi izbor i primjena metoda u toj nastavi. Ti su kriteriji: primjerenost vjeronaučnim ciljevima i sadržajima, primjerenost učeniku i nastavniku te primjerenost nastavnoj situaciji. Dosljedno tome, u članku se tematizira odnos između metoda i ciljeva te metoda i sadržaja vjeronauka, govori se o nužnosti promicanja učenikove i nastavnikove metodičke kompetencije te ukazuje na međuovisnost metoda i pojedinih nastavnih situacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)