Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 435528

Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?


Hromadžić, Hajrudin
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija? // Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 435528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?
(What is "Independent" and "Non-profit" in the Case of so-called Independent, Non-profit Media?)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nezavisni mediji; javni medijski sustavi; komercijalni mediji; medijske publike
(Independent Media; Public Media; Commercial Media; Media Audiences)

Sažetak
Predavanje je predstavljalo pokušaj ukazivanja na kriterije »nezavisnosti« i »neprofitnosti« u karakteru i djelovanju pojedinih tzv. nezavisnih i neprofitnih medija. To je pitanje promišljeno u kontekstu klasične dihotomije koja određuje sve medijske sustave: javno-servisni i komercijalno-tržišni mediji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija? // Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Hromadžić, H. (2009) Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?. U: Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija.
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2009}, keywords = {nezavisni mediji, javni medijski sustavi, komercijalni mediji, medijske publike}, title = {\v{S}to je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?}, keyword = {nezavisni mediji, javni medijski sustavi, komercijalni mediji, medijske publike}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2009}, keywords = {Independent Media, Public Media, Commercial Media, Media Audiences}, title = {What is "Independent" and "Non-profit" in the Case of so-called Independent, Non-profit Media?}, keyword = {Independent Media, Public Media, Commercial Media, Media Audiences}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font