Pregled bibliografske jedinice broj: 435528
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija? // Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija
Zagreb, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 435528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što je "nezavisno" i "neprofitno" u primjeru tzv. nezavisnih, neprofitnih medija?
(What is "Independent" and "Non-profit" in the Case of so-called Independent, Non-profit Media?)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Doba medija. Uloga i važnost neprofitnih medija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nezavisni mediji; javni medijski sustavi; komercijalni mediji; medijske publike
(Independent Media; Public Media; Commercial Media; Media Audiences)
Sažetak
Predavanje je predstavljalo pokušaj ukazivanja na kriterije »nezavisnosti« i »neprofitnosti« u karakteru i djelovanju pojedinih tzv. nezavisnih i neprofitnih medija. To je pitanje promišljeno u kontekstu klasične dihotomije koja određuje sve medijske sustave: javno-servisni i komercijalno-tržišni mediji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)