Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 435488

Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.


Boranić Živoder, Snježana; Telišman-Košuta, Neda; Čorak, Sanda; Kovačević, Marina; Miličević, Katarina
Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012., 2009. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 435488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.
(Marketing Plan of the Association of Family and Small Hotels of Croatia 2009 - 2012)

Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Telišman-Košuta, Neda ; Čorak, Sanda ; Kovačević, Marina ; Miličević, Katarina

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2009

Ključne riječi
Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela; marketing; turizam; Hrvatska
(Association of Family and Small Hotels of Croatia; marketing; tourism; Croatia)

Sažetak
Marketinške aktivnosti jedno su od ključnih područja djelovanja Udruge obiteljskih i malih hotela. Marketing planom za razdoblje 2009.-2012. određuju se i sistematiziraju koraci koje je potrebno poduzeti kako bi se postigli razvojni, promocijski i prodajni ciljevi Udruge. Marketing plan razrađuje strateške odrednice Udruge: ciljeve, mjere i marketinške aktivnosti. Nakon postavljanja tržišnog identiteta Udruga OMH razrađuju se aktivnosti vezane uz podizanje kvalitete proizvoda, komunikacijske tehnike, prodajne tehnike te aktivnosti internog marketinga. Aktivnosti unapređenja kvalitete proizvoda daju smjernice za opće standarde kvalitete OMH, eko-standarde i proizvodne standarde. U komunikacijskim tehnikama razrađuju se promotivne konstante, web portal te odnosi s javnošću i oglašavanje. Prodajne tehnike uključuju on-line rezervacijske sustave i programe lojalnosti. Aktivnosti se dalje razrađuju prema koracima potrebnim za implementaciju. Projekt uključuje razradu kriterija za proizvodnu specijalizaciju hotela OMH te opis obilježja svake pojedine grupe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Boranić Živoder, Snježana; Telišman-Košuta, Neda; Čorak, Sanda; Kovačević, Marina; Miličević, Katarina
Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012., 2009. (elaborat/studija).
Boranić Živoder, S., Telišman-Košuta, N., Čorak, S., Kovačević, M. & Miličević, K. (2009) Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.. Institut za turizam, Zagreb. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and \v{C}orak, Sanda and Kova\v{c}evi\'{c}, Marina and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, year = {2009}, keywords = {Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, marketing, turizam, Hrvatska}, title = {Marketing plan Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela 2009.-2012.}, keyword = {Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, marketing, turizam, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and \v{C}orak, Sanda and Kova\v{c}evi\'{c}, Marina and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, year = {2009}, keywords = {Association of Family and Small Hotels of Croatia, marketing, tourism, Croatia}, title = {Marketing Plan of the Association of Family and Small Hotels of Croatia 2009 - 2012}, keyword = {Association of Family and Small Hotels of Croatia, marketing, tourism, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font