Pregled bibliografske jedinice broj: 435439
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa, 2007. (ostalo).
CROSBI ID: 435439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa
(Bologna on North American Way: Thinking Beside Reading of Text "The State of Intelectuall Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" by Fuyuki Kurasawa)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Izvornik
Političko obrazovanje, Vol. 3, br. 3-4, str. 117-127
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2007
Ključne riječi
pristupačnost; visoko obrazovanje; obrazovna politika
(Accessibility; High Education; Education Politic)
Sažetak
Tekst je posvećen prikazu i analizi teza o neoliberalizaciji sjevernoameričkih sveučilišta koje je u svome tekstu iznio kanadski sociolog Fuyuki Kurasawa, te njihovom mogućom aplikacijom na primjeru Bolonjske reforme na europskim sveučilištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)