Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 435439

Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa


Hromadžić, Hajrudin
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa, 2007. (ostalo).


CROSBI ID: 435439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa
(Bologna on North American Way: Thinking Beside Reading of Text "The State of Intelectuall Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" by Fuyuki Kurasawa)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Izvornik
Političko obrazovanje, Vol. 3, br. 3-4, str. 117-127

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2007

Ključne riječi
pristupačnost; visoko obrazovanje; obrazovna politika
(Accessibility; High Education; Education Politic)

Sažetak
Tekst je posvećen prikazu i analizi teza o neoliberalizaciji sjevernoameričkih sveučilišta koje je u svome tekstu iznio kanadski sociolog Fuyuki Kurasawa, te njihovom mogućom aplikacijom na primjeru Bolonjske reforme na europskim sveučilištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa, 2007. (ostalo).
Hromadžić, H. (2007) Bolonja na sjevernoamerički način: Promišljanja uz čitanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa. Političko obrazovanje, Vol. 3, br. 3-4, str. 117-127. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2007}, keywords = {pristupa\v{c}nost, visoko obrazovanje, obrazovna politika}, title = {Bolonja na sjevernoameri\v{c}ki na\v{c}in: Promi\v{s}ljanja uz \v{c}itanje teksta "The State of Intellectual Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" Fuyuki Kurasawa}, keyword = {pristupa\v{c}nost, visoko obrazovanje, obrazovna politika} }
@unknown{unknown, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2007}, keywords = {Accessibility, High Education, Education Politic}, title = {Bologna on North American Way: Thinking Beside Reading of Text "The State of Intelectuall Play: A Generational Manifesto for Neoliberal Times" by Fuyuki Kurasawa}, keyword = {Accessibility, High Education, Education Politic} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font