Pregled bibliografske jedinice broj: 435433
Media, Spectacle Society, and Celebrity Culture
Media, Spectacle Society, and Celebrity Culture // 18. Dani Frane Petrića ; Filozofija i mediji / Zagorac, Ivana ; Martinović Ivica (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2009. str. 72-73 (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 435433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Media, Spectacle Society, and Celebrity Culture
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
18. Dani Frane Petrića ; Filozofija i mediji
/ Zagorac, Ivana ; Martinović Ivica - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2009, 72-73
ISBN
978-953-164-138-2
Skup
18. Dani Frane Petrića ; Glavna tema: Filozofija i mediji
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 23.09.2009. - 26.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Media; Spectacle Society; Celebrity Culture
Sažetak
Presentation shows the historical role of mass media in the production of spectacle society and its recent version - the so-called celebrity culture ; which characterizes late postmodern society.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Hajrudin Hromadžić
(autor)