Pregled bibliografske jedinice broj: 435348
Turizam i ITC u doba krize
Turizam i ITC u doba krize // Infotrend, 168 (2009), 3; 42-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 435348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turizam i ITC u doba krize
(Tourism and ITC at the time of crisis)
Autori
Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
Izvornik
Infotrend (1330-0393) 168
(2009), 3;
42-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
turizam; ITC; kriza
(tourism; ITC; crisis)
Sažetak
Odnos turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija oduvijek se smatra ''obostrano poticajnim i inventivnim''. Kao i prije 50-60 godina, kada je započeo razvoj globalnih distribucijskih sustava (GDS), tako i danas mnoge tehnologije svoju pravu implementaciju doživljavaju u turizmu. Jednako tako, potrebe i zahtjevi koji dolaze iz turističke industrije potiču iznalaženje novih ICT rješenja. Da bi ublažile posljedice krize, kompanijama se preporuča kontrola i smanjenje troškova, snižavanje cijena usluga, sklapanje partnerstva s javnim sektorom, puno agresivnije informiranje o novim atrakcijama te pojačavanje e-marketinga i e-prodajnih inicijativa. Sve su to područja za koje se nude odgovarajuća ICT rješenja, odnosno u kojima sustavi poput CRM-a, RM-a mogu pomoći i koja već koriste veliki hotelski lanci. Međutim, primarni strateški ciljevi ostaju povećanje broja putovanja, odnosno učinkovite strategije prodaje, a upravo u online distribuciji, marketingu i prodaji svi sudionici u turizmu vide svoju priliku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Blaženka Vrdoljak-Šalamon
(autor)