Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 435348

Turizam i ITC u doba krize


Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
Turizam i ITC u doba krize // Infotrend, 168 (2009), 3; 42-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 435348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Turizam i ITC u doba krize
(Tourism and ITC at the time of crisis)

Autori
Vrdoljak-Šalamon, Blaženka

Izvornik
Infotrend (1330-0393) 168 (2009), 3; 42-45

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
turizam; ITC; kriza
(tourism; ITC; crisis)

Sažetak
Odnos turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija oduvijek se smatra ''obostrano poticajnim i inventivnim''. Kao i prije 50-60 godina, kada je započeo razvoj globalnih distribucijskih sustava (GDS), tako i danas mnoge tehnologije svoju pravu implementaciju doživljavaju u turizmu. Jednako tako, potrebe i zahtjevi koji dolaze iz turističke industrije potiču iznalaženje novih ICT rješenja. Da bi ublažile posljedice krize, kompanijama se preporuča kontrola i smanjenje troškova, snižavanje cijena usluga, sklapanje partnerstva s javnim sektorom, puno agresivnije informiranje o novim atrakcijama te pojačavanje e-marketinga i e-prodajnih inicijativa. Sve su to područja za koje se nude odgovarajuća ICT rješenja, odnosno u kojima sustavi poput CRM-a, RM-a mogu pomoći i koja već koriste veliki hotelski lanci. Međutim, primarni strateški ciljevi ostaju povećanje broja putovanja, odnosno učinkovite strategije prodaje, a upravo u online distribuciji, marketingu i prodaji svi sudionici u turizmu vide svoju priliku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
Turizam i ITC u doba krize // Infotrend, 168 (2009), 3; 42-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Vrdoljak-Šalamon, B. (2009) Turizam i ITC u doba krize. Infotrend, 168 (3), 42-45.
@article{article, author = {Vrdoljak-\v{S}alamon, Bla\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {42-45}, keywords = {turizam, ITC, kriza}, journal = {Infotrend}, volume = {168}, number = {3}, issn = {1330-0393}, title = {Turizam i ITC u doba krize}, keyword = {turizam, ITC, kriza} }
@article{article, author = {Vrdoljak-\v{S}alamon, Bla\v{z}enka}, year = {2009}, pages = {42-45}, keywords = {tourism, ITC, crisis}, journal = {Infotrend}, volume = {168}, number = {3}, issn = {1330-0393}, title = {Tourism and ITC at the time of crisis}, keyword = {tourism, ITC, crisis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font