Pregled bibliografske jedinice broj: 435313
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 7 (2009), 2; 245-264 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 435313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u školi pred zahtjevima vrednovanja
(Religious education in schools facing the demands of evaluation)
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 7
(2009), 2;
245-264
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronauk; vrednovanje; središnjost osobe; obrazovna politika; koncept obrazovanja; religiozna kompetencija
(Religious education; evaluation; centrality of person; educational policy; concept of education; religious competence)
Sažetak
U članku se prikazuju aktualne tendencije obrazovne politike u svijetu, a posebice u Europi i u Hrvatskoj, a potom se teološki i pedagoški propituje koncept obrazovanja i slika čovjeka koji stoje u pozadini tih tendencija. Ukazuje se na različite modele upravljanja kvalitetom i razvoja kvalitete obrazovanja te promišlja o vjeronauku pred zahtjevima vanjskog i unutarnjeg vrednovanja obrazovanja. Govori se o nužnosti i važnosti davanja povratne informacije i vrednovanja u (vjeronaučnoj) nastavi, o protežnosti i obuhvatnosti vrednovanja, o kriterijima vrednovanja u vjeronauku, o težnji za objektivnošću i pravednošću u vrednovanju, o usmjerenosti subjektu, o aspektima vjeronauka koji izmiču vrednovanju te o podređenosti vrednovanja religioznom odgoju i učenju. Na kraju se navodi prijedlog aspekata i sastavnica odgojno-obrazovnih ishoda odnosno religiozne kompetencije kojoj vodi vjeronaučna nastava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious and Theological Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts