Pregled bibliografske jedinice broj: 435139
Tourism management as a Development lever of the museum product
Tourism management as a Development lever of the museum product // 28th International Conference on Organizational Science Development / Rajkovič, Vladislav ; Ferjan, Marko ; Kern, Tomaž ; Paape, Bjorn (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2009. str. 839-846 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 435139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tourism management as a Development lever of the museum product
Autori
Lamza-Maronić, M ; Glavaš, J. ; Mavrin, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
28th International Conference on Organizational Science Development
/ Rajkovič, Vladislav ; Ferjan, Marko ; Kern, Tomaž ; Paape, Bjorn - Kranj : Moderna organizacija, 2009, 839-846
ISBN
978-961-232-230-4
Skup
MEDNARODNA konferenca o razvoju organizacijskih znanosti
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 25.03.2009. - 27.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Tourism management ; museum ; product ; development
Sažetak
Croatian museums need to become involved in tourism management, cultural management and cultural marketing. All these processes have to be tried and teste din practice. Otherwise, what is the point of a product or service if there is no demand for it!?
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek