Pregled bibliografske jedinice broj: 435044
Politički marketing
Politički marketing // Ekonomika obrazovanja, 4-5 (1991), 81-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 435044 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politički marketing
(Political marketing)
Autori
Plenković, Juraj
Izvornik
Ekonomika obrazovanja (0351-6954) 4-5
(1991);
81-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
marketing; proces; demokracija; politika; vladajuća struktura
(marketing; process; democracy; politics; the ruling structure)
Sažetak
Otvarajući nove društvene procese pluralistička demokracija je u prvom redu zahvatila i sferu politike. Naime, kao što je poznato u boljševičkom sistemu kadrovi nisu birani od naroda, nego su delegirani od strane vladajuće strukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti