Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434920

Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća


Kušen, Eduard; Tomljenović, Renata
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća // Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste, 55 (2009), 2; 68-81 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 434920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća
(Ancient Lujzijana, tourism brand of 21st century)

Autori
Kušen, Eduard ; Tomljenović, Renata

Izvornik
Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste (0411-6380) 55 (2009), 2; 68-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Lujzijana; turizam; turistički proizvod; turistički itinerer
(Lujzijana; tourism; travel product; travel itinerary)

Sažetak
U članku su prikazani rezultati prvog gospodarskog vrednovanja legendarne ceste Lujzijane u okviru njenog korištenja u kompleksnoj turističkoj ponudi ; jednom kao povijesna cesta u užem smislu, a drugi put, kao pojasne ruralne destinacije, koja se uz nju razvija. Prikazana je i evaluacija svih atrakcija i ostalih resursa na trasi kao i njenom širen okruženju, te vizija i tržišno pozicioniranje tog novog ‘’turističkog proizvoda’’. Lujzijanu valja shvatiti kao spomenik cestovnog graditeljstva i prvorazredni kulturno-turistički resurs. Ovdje leži njezina primarna atraktivnost. Međutim, uspjeh ovog projekta na turističkom tržištu ovisi o sustavu pretvaranja trase Lujzijane u integrirani turistički itinerer, s odgovarajućim pričama I doživljajima, uređenim uporištima u prostoru , odgovarajućom interpretacijom te uspostavljenom turističkom ponudom u njezinom širem prostoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
126-1261689-1690 - Međuodnos turizma, prostora i prometa (Horak, Siniša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Eduard Kušen (autor)

Avatar Url Renata Tomljenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kušen, Eduard; Tomljenović, Renata
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća // Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste, 55 (2009), 2; 68-81 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kušen, E. & Tomljenović, R. (2009) Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća. Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste, 55 (2), 68-81.
@article{article, author = {Ku\v{s}en, Eduard and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {68-81}, keywords = {Lujzijana, turizam, turisti\v{c}ki proizvod, turisti\v{c}ki itinerer}, journal = {Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog dru\v{s}tva za ceste}, volume = {55}, number = {2}, issn = {0411-6380}, title = {Drevna Lujzijana, turisti\v{c}ki brend 21. stolje\'{c}a}, keyword = {Lujzijana, turizam, turisti\v{c}ki proizvod, turisti\v{c}ki itinerer} }
@article{article, author = {Ku\v{s}en, Eduard and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2009}, pages = {68-81}, keywords = {Lujzijana, tourism, travel product, travel itinerary}, journal = {Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog dru\v{s}tva za ceste}, volume = {55}, number = {2}, issn = {0411-6380}, title = {Ancient Lujzijana, tourism brand of 21st century}, keyword = {Lujzijana, tourism, travel product, travel itinerary} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font