Pregled bibliografske jedinice broj: 434920
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća // Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste, 55 (2009), 2; 68-81 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 434920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Drevna Lujzijana, turistički brend 21. stoljeća
(Ancient Lujzijana, tourism brand of 21st century)
Autori
Kušen, Eduard ; Tomljenović, Renata
Izvornik
Ceste i mostovi : glasilo Hrvatskog društva za ceste (0411-6380) 55
(2009), 2;
68-81
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Lujzijana; turizam; turistički proizvod; turistički itinerer
(Lujzijana; tourism; travel product; travel itinerary)
Sažetak
U članku su prikazani rezultati prvog gospodarskog vrednovanja legendarne ceste Lujzijane u okviru njenog korištenja u kompleksnoj turističkoj ponudi ; jednom kao povijesna cesta u užem smislu, a drugi put, kao pojasne ruralne destinacije, koja se uz nju razvija. Prikazana je i evaluacija svih atrakcija i ostalih resursa na trasi kao i njenom širen okruženju, te vizija i tržišno pozicioniranje tog novog ‘’turističkog proizvoda’’. Lujzijanu valja shvatiti kao spomenik cestovnog graditeljstva i prvorazredni kulturno-turistički resurs. Ovdje leži njezina primarna atraktivnost. Međutim, uspjeh ovog projekta na turističkom tržištu ovisi o sustavu pretvaranja trase Lujzijane u integrirani turistički itinerer, s odgovarajućim pričama I doživljajima, uređenim uporištima u prostoru , odgovarajućom interpretacijom te uspostavljenom turističkom ponudom u njezinom širem prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
126-1261689-1690 - Međuodnos turizma, prostora i prometa (Horak, Siniša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb