Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434824

Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.


Juričić, David
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o., 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 434824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.
(Strategic Positioning of "Glas Istre" Ltd.)

Autori
Juričić, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
01.09

Godina
2009

Stranica
23

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Jelenc, Lara

Ključne riječi
Značenje razvoja proizvoda; strateško pozicioniranje; strategija razvoja proizvoda; razvoj proizvoda na primjeru poduzeća Glas Istre d.o.o.
(Meaning of Product Development; strategic Positioning; Strategy Product Development; Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.)

Sažetak
U suvremenim uvjetima rada prilagođavanje poduzeća promjenama potreba kupaca postaje neophodno. U radu je analizirana tendencija kretanja novina "Glas Istre", analizirana je zastupljenost konkurenata na tržištu, te karakteristike potrošača kako bi se otkrili prioriteti i načini ponašanja u kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juričić, David
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o., 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Juričić, D. (2009) 'Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\v{c}i\'{c}, David}, year = {2009}, pages = {23}, keywords = {Zna\v{c}enje razvoja proizvoda, strate\v{s}ko pozicioniranje, strategija razvoja proizvoda, razvoj proizvoda na primjeru poduze\'{c}a Glas Istre d.o.o.}, title = {Strate\v{s}ko pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.}, keyword = {Zna\v{c}enje razvoja proizvoda, strate\v{s}ko pozicioniranje, strategija razvoja proizvoda, razvoj proizvoda na primjeru poduze\'{c}a Glas Istre d.o.o.}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\v{c}i\'{c}, David}, year = {2009}, pages = {23}, keywords = {Meaning of Product Development, strategic Positioning, Strategy Product Development, Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.}, title = {Strategic Positioning of "Glas Istre" Ltd.}, keyword = {Meaning of Product Development, strategic Positioning, Strategy Product Development, Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font