Pregled bibliografske jedinice broj: 434824
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o., 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 434824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško pozicioniranje "Glas Istre" d.o.o.
(Strategic Positioning of "Glas Istre" Ltd.)
Autori
Juričić, David
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
01.09
Godina
2009
Stranica
23
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Jelenc, Lara
Ključne riječi
Značenje razvoja proizvoda; strateško pozicioniranje; strategija razvoja proizvoda; razvoj proizvoda na primjeru poduzeća Glas Istre d.o.o.
(Meaning of Product Development; strategic Positioning; Strategy Product Development; Product development on the Example of the Company Glas Istre Ltd.)
Sažetak
U suvremenim uvjetima rada prilagođavanje poduzeća promjenama potreba kupaca postaje neophodno. U radu je analizirana tendencija kretanja novina "Glas Istre", analizirana je zastupljenost konkurenata na tržištu, te karakteristike potrošača kako bi se otkrili prioriteti i načini ponašanja u kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka