Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434450

Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika


Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 434450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
(Intercultural competence and prospects of teachers lifelong learning)

Autori
Bedeković, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009. - 06.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
(multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; teachers lifelong learning)

Sažetak
Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovnu polaznicu obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne komponente cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Bedeković, V. (2009) Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. U: Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole".
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2009}, keywords = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalizam, interkulturalni identitet, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje nastavnika}, title = {Interkulturalna kompetencija i perspektive cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja nastavnika}, keyword = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalizam, interkulturalni identitet, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje nastavnika}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2009}, keywords = {multicultural society, interculturalism, intercultural identity, intercultural competence, teachers lifelong learning}, title = {Intercultural competence and prospects of teachers lifelong learning}, keyword = {multicultural society, interculturalism, intercultural identity, intercultural competence, teachers lifelong learning}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font