Pregled bibliografske jedinice broj: 434450
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Brijuni, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 434450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
(Intercultural competence and prospects of teachers lifelong learning)
Autori
Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009. - 06.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
(multicultural society; interculturalism; intercultural identity; intercultural competence; teachers lifelong learning)
Sažetak
Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drugačijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovnu polaznicu obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne komponente cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bedeković
(autor)