Pregled bibliografske jedinice broj: 434378
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 434378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik
razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih
(Social marketing: development determinant of youth
sport-recreation activity)
Autori
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing kao čimbenik održivog razvitka
/ Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, 1-8
ISBN
978-953-253-065-0
Skup
Marketing kao čimbenik održivog razvitka, XXI. kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sportsko – rekreacijske aktivnosti ; kvaliteta života ; marketing društveno poželjnog ponašanja ; društvena zajednica
(sport-recreation activities ; quality of life ; social marketing ; society)
Sažetak
Bavljenje sportsko – rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu. Tjelesne aktivnosti, koje se organizirano izvode radi unaprjeđivanja zdravlja, nužne su za kvalitetnije funkcioniranje mladih i utječu na njihovu kvalitetu života. Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko- rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. S tim u vezi cilj je ovog rada analizirati postojeće stanje, utvrditi razloge takvog stanja, definirati aktivnosti koje je potrebno poduzeti za promjenu odnosa prema sportsko –rekreacijskim aktivnostima kojima se utječe na kvalitetu života. Polazište u istraživanju vezuje se za postavku da u širenju bavljenja sportsko – rekreacijskim aktivnostima ključnu ulogu ima implementacija koncepcije marketinga društveno poželjnog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka
XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of
sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka