Pregled bibliografske jedinice broj: 434374
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. // Sociologija i prostor, 47 (2009), 2; 207-211 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 434374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.
(The Theory of Miseducation)
Autori
Gvozdanović, Anja
Izvornik
Sociologija i prostor (1846-5226) 47
(2009), 2;
207-211
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
kritika društva znanja; bolonjski proces
(critique of knowledge society; bologna process)
Sažetak
Iako je knjiga maloga opsega, autor je uspio na intrigantan način potaknuti akademsku raspravu o neuralgičnim točkama današnjega obrazovnog i znanstvenoga procesa. Svaki problem kojim se Liessmann ovdje pozabavio zahtijeva niz dodatnih elaboracija, analiza i argumentacija, no njegov autoritet dugogodišnjega profesora kulturne filozofije, društvenih teorija i teorija medija zahtijeva da se ovoj knjizi posveti dužna pozornost. Prije svega, namijenjena je akademskoj zajednici i istraživačima, kreatorima znanstvene i obrazovne politike te predstavnicima medija koji meritorno žele pratiti zbivanja na obrazovnom i znanstvenom planu. Liessmann na uvjerljiv način obrazlaže svoje teze te piše sažeto i tečno pa je knjiga razumljiva širokom krugu čitatelja koji su neposredno, ali i posredno, povezani s obrazovnoznanstvenim sustavom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001172-1069 - Hrvatski studenti u europskom kontekstu: društvena elita u nastajanju (Ilišin, Vlasta, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Anja Gvozdanovic
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI