Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434374

Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.


Gvozdanović, Anja
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. // Sociologija i prostor, 47 (2009), 2; 207-211 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 434374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.
(The Theory of Miseducation)

Autori
Gvozdanović, Anja

Izvornik
Sociologija i prostor (1846-5226) 47 (2009), 2; 207-211

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
kritika društva znanja; bolonjski proces
(critique of knowledge society; bologna process)

Sažetak
Iako je knjiga maloga opsega, autor je uspio na intrigantan način potaknuti akademsku raspravu o neuralgičnim točkama današnjega obrazovnog i znanstvenoga procesa. Svaki problem kojim se Liessmann ovdje pozabavio zahtijeva niz dodatnih elaboracija, analiza i argumentacija, no njegov autoritet dugogodišnjega profesora kulturne filozofije, društvenih teorija i teorija medija zahtijeva da se ovoj knjizi posveti dužna pozornost. Prije svega, namijenjena je akademskoj zajednici i istraživačima, kreatorima znanstvene i obrazovne politike te predstavnicima medija koji meritorno žele pratiti zbivanja na obrazovnom i znanstvenom planu. Liessmann na uvjerljiv način obrazlaže svoje teze te piše sažeto i tečno pa je knjiga razumljiva širokom krugu čitatelja koji su neposredno, ali i posredno, povezani s obrazovnoznanstvenim sustavom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001172-1069 - Hrvatski studenti u europskom kontekstu: društvena elita u nastajanju (Ilišin, Vlasta, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Anja Gvozdanovic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gvozdanović, Anja
Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja. // Sociologija i prostor, 47 (2009), 2; 207-211 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Gvozdanović, A. (2009) Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja.. Sociologija i prostor, 47 (2), 207-211.
@article{article, author = {Gvozdanovi\'{c}, Anja}, year = {2009}, pages = {207-211}, keywords = {kritika dru\v{s}tva znanja, bolonjski proces}, journal = {Sociologija i prostor}, volume = {47}, number = {2}, issn = {1846-5226}, title = {Teorija neobrazovanosti. Zablude dru\v{s}tva znanja.}, keyword = {kritika dru\v{s}tva znanja, bolonjski proces} }
@article{article, author = {Gvozdanovi\'{c}, Anja}, year = {2009}, pages = {207-211}, keywords = {critique of knowledge society, bologna process}, journal = {Sociologija i prostor}, volume = {47}, number = {2}, issn = {1846-5226}, title = {The Theory of Miseducation}, keyword = {critique of knowledge society, bologna process} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font