Pregled bibliografske jedinice broj: 434304
Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije
Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 434304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikološka analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2007.g. kroz vizualne medije
(Communication analysis of croatian parliamentary elections in year 2007. thru visual media)
Autori
Blazina, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.11
Godina
2009
Stranica
54
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
parlamentarni izbori; mediji; stranke; komunikacija
(parliamentary elections; media; parties; communication)
Sažetak
U radu se daje sustavan pregled i analiza uspješnosti političkih medijskih kampanja sa stanovišta grafičkog dizajna i (ne)uspješnog prezentiranja kroz vizualne medije. Provedena je kvantitativna analiza vizualnog sadržaja medijskih poruka, te je dan sustavan pregled elemenata medijskih političkih kampanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb