Pregled bibliografske jedinice broj: 434216
Geomarketing Istarske županije
Geomarketing Istarske županije, 2009., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 434216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geomarketing Istarske županije
(Geomarketing of Istra county)
Autori
Brajković, Rahela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Geodetski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.11
Godina
2009
Stranica
56
Mentor
Cetl, Vlado
Ključne riječi
Geomarketing; održivi razvitak; prostorno planiranje; GIS
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je prikaz mogućnosti i ciljeva geomarketinga na primjeru Istarske županije. Geomarketing omogućuje izbor najboljeg rješenja, kojeg dopuštaju načela održivog razvitka, te je nezamjenjiv čimbenik na području poslovnog i prostornog planiranja. Na jednostavan način pomoću GIS-a prezentira rješenja u grafičkom obliku. Prostornim planiranjem određuju se prostorni planovi koji se na terenu provode po određenim pravilima i postupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija