Pregled bibliografske jedinice broj: 434202
Tehnologija u službi parkiranja - rezultati naplate parkiranja mobilnim telefonom u gradu Rijeci za razdoblje od 2003. do 2008. godine
Tehnologija u službi parkiranja - rezultati naplate parkiranja mobilnim telefonom u gradu Rijeci za razdoblje od 2003. do 2008. godine // Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009. str. 11-14 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 434202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologija u službi parkiranja - rezultati naplate parkiranja mobilnim telefonom u gradu Rijeci za razdoblje od 2003. do 2008. godine
(Technology in the service of parking – results of parking payment by mobile phone in the city of Rijeka for the period 2003 - 2008)
Autori
Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Modrić, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Automatizacija u prometu - KoREMA
/ Šakić, Željko - Zagreb : Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009, 11-14
Skup
29. skup o prometnim sustavima AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2009
Mjesto i datum
Ploče, Hrvatska, 11.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
plaćanje parkiranja; telekomunikacijske tehnologije; mobilni telefoni; mobilni operateri; Grad Rijeka; statistički podaci.
(parking payment; telecommunication technology; mobile phones; mobile network operators; City of Rijeka; statistical data.)
Sažetak
Razvoj telekomunikacijske tehnologije omogućava da se plaćanje usluga parkiranja može obavljati putem mobilnog telefona. Za pružanje ove mogućnosti, Hrvatska je razvila svoj sustav naziva "m-parking", gdje se plaćanje parkirališta obavlja slanjem SMS poruke putem mobilnog telefona, a sve u suradnji s mobilnim operatorima. Cilj uvođenja naplate parkiranja putem mobilnog telefona je pružiti korisnicima javnih parkirališta mogućnost bezgotovinskog plaćanja. Dosadašnje iskustvo, ne samo u Gradu Rijeci, već i u ostalim hrvatskim gradovima pokazalo je da su građani (vozači, odnosno korisnici parkirališta) prihvatili ovakav način plaćanja. U radu se analiziraju statistički podaci plaćanja parkiranja na uličnim parkiralištima putem mobilnog telefona i tri mobilna operatera (VIP, HT i OPTIMA) u Gradu Rijeci u razdoblju od uvođenja, pa do danas, odnosno od 2003. do 2008. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Robert Maršanić
(autor)