Pregled bibliografske jedinice broj: 434198
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja // Automatizacija u prometu - KoREMA / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009. str. 1-5 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 434198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Parkirna mjesta u funkciji marketinškog oglašavanja i reklamiranja
(Parking lots in the function of marketing advertising)
Autori
Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Automatizacija u prometu - KoREMA
/ Šakić, Željko - Zagreb : Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009, 1-5
Skup
29. skup o prometnim sustavima AUTOMATIZACIJA U PROMETU 2009
Mjesto i datum
Ploče, Hrvatska, 11.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mirovanje (parkiranje) vozila; parkirne trake; marketinško oglašavanje i reklamiranje
(still (parked) vehicles; parking stripes; marketing advertising)
Sažetak
Potreba za mirovanjem (parkiranjem) vozila neizbježan je pratilac svih oblika prometa, a prema raznim istraživanjima putnički automobil provede između 80 i 90% vremena u stanju mirovanja. Parkirna mjesta (trake) moguće je iskoristiti, ne samo kao linije (crte) između kojih se parkiraju vozila nego i znatno učinkovitije. Parkirališta su do sada bila neiskorišteni point-of-sale mediji. Parkirne trake mogu komunicirati poruku koja direktno utječe na odluku o kupnji prije ulaska u prodajno mjesto. Ulazeći u parkirališni prostor, tražeći mjesto za parkiranje, parkiranje, izlaženje iz auta i hodanjem do svoje destinacije, potrošač će zamijetiti od 1 do 30 parkirnih taka. U povratku do auta taj se broj može i udvostručiti. Ova unikatna metoda stvaranja utiska zaokupit će pažnju potrošača više od poruka na pretrpanim tradicionalnim marketinškim medijima. U članku se analizira mogućnost marketinškog oglašavanja i komuniciranja putem parkirališnih mjesta, što u Republici Hrvatskoj još nije uobičajeno, dok svijet i Europa takav vid komuniciranja poznaje i primjenjuje već duže vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Mrnjavac, Edna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija