Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 434112

Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika


Lukša, Žaklin; Kerić, Elma; Radanović, Ines; Garašić, Diana
Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika // Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka (ur.).
Zadar, Hrvatska, 2009. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 434112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika
(Impact of project and field teaching on motivation and performance of students)

Autori
Lukša, Žaklin ; Kerić, Elma ; Radanović, Ines ; Garašić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka - , 2009

ISBN
978-953-7210-26-7

Skup
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009, simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
projektna nastava; terenska nastava; aktivni oblici rada
(project teaching; field teaching; active forms of work; learning success; motivation)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko aktivno uključivanje učenika u nastavu (kroz projekte, nastavu u prirodi i korištenje grupnog rada i rada u parovima) utječe na kvalitetu stečenih znanja, te na motivaciju i stav učenika prema projektnoj nastavi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 64 učenika u tri šesta odjeljenja u osnovnoj školi A.B. Šimića u Zagrebu. Učenici su podijeljeni u eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je nastavnu jedinicu Listopadna šuma obradila uz projektnu nastavu te korištenjem grupnog, samostalnog i rada u parovima. Kontrolna skupina koristila je klasičan frontalni oblik rada. Od instrumenata za prikupljanje podataka korištena su tri testa za provjeru znanja i anketa za učenike. Testiranje je provedeno prije eksperimenta i nakon svakog provedenog projekta, a anketiranje učenika nakon provedenog eksperimenta. Rezultati pokazuju povećanu motivaciju ali i uspješnost učenika u projektnoj nastavi, a posebno u projektu koji uključuje nastavu u prirodi. Svaki oblik rada koji im omogućuje slobodu istraživanja i rada izvan učionice doživljavaju pozitivno. Rezultati istraživanja potvrđuju potrebu korištenja projektne nastave uz naglasak na boravak učenika u prirodi i korištenje različitih oblika rada koji potiču aktivnost učenika. Na taj način značajno bi se povećalo i zadovoljstvo učenika ali i njihova uspješnost u učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Garašić (autor)

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)

Avatar Url Ines Radanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin; Kerić, Elma; Radanović, Ines; Garašić, Diana
Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika // Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009 / Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka (ur.).
Zadar, Hrvatska, 2009. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Lukša, Ž., Kerić, E., Radanović, I. & Garašić, D. (2009) Utjecaj aktivnog učenja projektima i terenskom nastavom na uspješnost, motivaciju i stavove učenika. U: Vijtiuk, Nada, Šiljković, Željka (ur.)Zbornik sažetaka, 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009.
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Keri\'{c}, Elma and Radanovi\'{c}, Ines and Gara\v{s}i\'{c}, Diana}, year = {2009}, pages = {14}, keywords = {projektna nastava, terenska nastava, aktivni oblici rada}, isbn = {978-953-7210-26-7}, title = {Utjecaj aktivnog u\v{c}enja projektima i terenskom nastavom na uspje\v{s}nost, motivaciju i stavove u\v{c}enika}, keyword = {projektna nastava, terenska nastava, aktivni oblici rada}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Keri\'{c}, Elma and Radanovi\'{c}, Ines and Gara\v{s}i\'{c}, Diana}, year = {2009}, pages = {14}, keywords = {project teaching, field teaching, active forms of work, learning success, motivation}, isbn = {978-953-7210-26-7}, title = {Impact of project and field teaching on motivation and performance of students}, keyword = {project teaching, field teaching, active forms of work, learning success, motivation}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font