Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 433817

Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima


Kudek-Mirošević, Jasna; Opić, Siniša
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima // Curriculums of Early and Compulsory Education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 479-492 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 433817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima
(CONFORMITY OF THE CROATIAN INCLUSIVE PRACTICE WITH THE INTERNATIONAL DOCUMENTS)

Autori
Kudek-Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Curriculums of Early and Compulsory Education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zadar : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 479-492

ISBN
978-953-7210-24-3

Skup
3rd International Conference on Advanced and Systematic Research €CNSI

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
međunarodni dokumenti; inkluzija; učenici s teškoćama; hiperaktivnost
(international documents; inclusion; pupils with difficulties; hyperactivity)

Sažetak
Cilj rada je analizirati mogućnosti implementacije međunarodnih dokumenata koji uređuju inkluzivno obrazovanje u hrvatskom obrazovnom sustavu. Taj se cilj nastoji ostvariti putem prikaza najvažnijih međunarodnih dokumenata, s posebnim osvrtom na standarde koje inkluzivna praksa podrazumijeva, kao i putem opisa najvažnijih dokumenata koji uređuju hrvatsku inkluzivnu praksu. Stvarna usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima u radu je ilustrirana prikazom rezultata manjeg istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama, s obzirom na okolnost radi li se o učenicima koji manifestiraju hiperaktivnost ili nemaju posebne odgojne potrebe. Autori zaključuju da ne postoji razlike u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama (ADHD), u odnosu na učenike bez teškoća. Takav rezultat indikativno ukazuje na razinu inkluzije u dotičnim školama u kojima je provedeno istraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Siniša Opić (autor)

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek-Mirošević, Jasna; Opić, Siniša
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima // Curriculums of Early and Compulsory Education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 479-492 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kudek-Mirošević, J. & Opić, S. (2009) Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima. U: Bouillet, D. & Matijević, M. (ur.)Curriculums of Early and Compulsory Education.
@article{article, author = {Kudek-Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Opi\'{c}, Sini\v{s}a}, year = {2009}, pages = {479-492}, keywords = {me\djunarodni dokumenti, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, hiperaktivnost}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Uskla\djenost hrvatske inkluzivne prakse s me\djunarodnim dokumentima}, keyword = {me\djunarodni dokumenti, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, hiperaktivnost}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kudek-Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Opi\'{c}, Sini\v{s}a}, year = {2009}, pages = {479-492}, keywords = {international documents, inclusion, pupils with difficulties, hyperactivity}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {CONFORMITY OF THE CROATIAN INCLUSIVE PRACTICE WITH THE INTERNATIONAL DOCUMENTS}, keyword = {international documents, inclusion, pupils with difficulties, hyperactivity}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font