Pregled bibliografske jedinice broj: 433817
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima // Curriculums of Early and Compulsory Education / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 479-492 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 433817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima
(CONFORMITY OF THE CROATIAN INCLUSIVE PRACTICE WITH THE INTERNATIONAL DOCUMENTS)
Autori
Kudek-Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Curriculums of Early and Compulsory Education
/ Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zadar : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 479-492
ISBN
978-953-7210-24-3
Skup
3rd International Conference on Advanced and Systematic Research €CNSI
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
međunarodni dokumenti; inkluzija; učenici s teškoćama; hiperaktivnost
(international documents; inclusion; pupils with difficulties; hyperactivity)
Sažetak
Cilj rada je analizirati mogućnosti implementacije međunarodnih dokumenata koji uređuju inkluzivno obrazovanje u hrvatskom obrazovnom sustavu. Taj se cilj nastoji ostvariti putem prikaza najvažnijih međunarodnih dokumenata, s posebnim osvrtom na standarde koje inkluzivna praksa podrazumijeva, kao i putem opisa najvažnijih dokumenata koji uređuju hrvatsku inkluzivnu praksu. Stvarna usklađenost hrvatske inkluzivne prakse s međunarodnim dokumentima u radu je ilustrirana prikazom rezultata manjeg istraživanja kojim se provjerava hipoteza o razlikama u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama, s obzirom na okolnost radi li se o učenicima koji manifestiraju hiperaktivnost ili nemaju posebne odgojne potrebe. Autori zaključuju da ne postoji razlike u mogućnostima zadovoljenja potreba učenika s teškoćama (ADHD), u odnosu na učenike bez teškoća. Takav rezultat indikativno ukazuje na razinu inkluzije u dotičnim školama u kojima je provedeno istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu