Pregled bibliografske jedinice broj: 43363
Poslovna etika u kontekstu strateškog razvoja poduzeća
Poslovna etika u kontekstu strateškog razvoja poduzeća // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin : Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 219-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 43363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna etika u kontekstu strateškog razvoja poduzeća
(Business ethics in the context of corporate strategic development)
Autori
Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tržišna demokracija u Hrvatskoj: stanje i perspektive
/ Bratko, Stjepan - Varaždin : Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000, 219-234
Skup
Međunarodni znanstveni simpozij - Tržišna demokracija u Hrvatskoj : stanje i perspektive
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poslovna etika; menadžment; institucionalizacija; poduzeće; Hrvatska
(business ethics; management; institutionalisation; company; Croatia)
Sažetak
Istraživanja u području poslovne etike ukazuju da postoji povezanost između institucionalizacije poslovne etike i strateškog razvoja poduzeća. U radu se s toga istražuje intitucionaliziranost etike u hrvatskim poduzećima. Utvrđeno je da hrvatska poduzeća nemaju razrađenu etičku infrastrukturu. Poticanje moralne klime u poduzeću zadatak je menadžmenta. S ciljem da menadžeri kreiraju što pozitivniju etičku kulturu, koja će se temeljiti i na stavovima zaposlenika, autori su pristupili preliminarnom istraživanju i to ispitivanjem stavova zaposlenika o pojavnim oblicima neetičkih aktivnosti njihovih nadređenih, te o značajnosti (ocjena 1-3) svih ponuđenih neetičkih aktivnosti općenito. Dobiveni rezultati pokazuju prisutnost i pojavne oblike te raspoznavanje razine neetičkog ponašanja menadžmenta hrvatskih poduzeća. Pokazatelji do kojih se došlo ovim istraživanjem mogu poslužiti menadžmentu kao značajan indikator u kreiranju etičke infrastrukture, a s ciljem postizanja dugoročne poslovne uspješnosti poduzeća kojima upravljaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija