Pregled bibliografske jedinice broj: 433373
PRESLIKAVANJE RAVNINE - Primjena programa dinamične geometrije u obradi, vježbanju i ocjenjivanju usvojenosti nastavnih sadržaja
PRESLIKAVANJE RAVNINE - Primjena programa dinamične geometrije u obradi, vježbanju i ocjenjivanju usvojenosti nastavnih sadržaja // Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje)Zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo Podružnica Istra, 2009. str. 55-62 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 433373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRESLIKAVANJE RAVNINE - Primjena programa dinamične geometrije u obradi, vježbanju i ocjenjivanju usvojenosti nastavnih sadržaja
(MAPPING PLANE - Use of dynamic geometry processing, practice and evaluation of teaching acquired content)
Autori
Svedrec, Renata ; Soucie, Tanja ; Radović, Nikol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktička dokimologija (Praćenje, ispitivanje, vrednovanje i ocjenjivanje)Zbornik radova
/ Kadum, Vladimir - Pula : Hrvatsko matematičko društvo Podružnica Istra, 2009, 55-62
Skup
Šesti stručno - metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
geometrija; poučavanje; ocjenjivanje; dinamična geometrija; računalo; elektronska bilježnica
(geometry; teaching; evalution; dynamic geometry; computer; electronic notebook)
Sažetak
U matematičkom obrazovanju, važno mjesto zauzima nastava geometrije. Uspješnost te nastave postavlja temelje za nastavak školovanja kako u srednjoj školi tako i kasnije na fakultetu. Izvođenje nastave kao i ocjenjivanje usvojenosti nastavnih sadržaja može biti klasično (ploča, geometrijski pribor) i neklasično (računala, dinamična geometrija). U radu će biti prikazano kako se klasična nastavna tema iz geometrije, Preslikavanje ravnine može obrađivati, vježbati i ocjenjivati uporabom dinamične geometrije kao alata koji zamjenjuje trokute, šestar i olovku. Naglasak je na dinamičnim materijalima (predlošcima) koji zahtijevaju samostalni rad učenika na računalu. Na taj način učenici, uz pomoć uputa i riješenih primjera, usvajaju nova znanja i primjenjuju ih u novim situacijama. Budući da je u redovitu nastavu integriran i određeni broj učenika s teškoćama (a koji zahtijevaju individualizirani pristup), ovakav se način rada pokazao vrlo učinkovitim za podizanje njihove samosvijesti i samopouzdanja prilikom usvajanja matematičkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika