Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 433135

ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE


Berc Radišić, Branka; Pavia, Nadia; Floričić, Tamara
ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE // Management, izobraževanje in turizem / Brezovec, Aleksandra ; Mekinc, Janez (ur.).
Portorož: Založba Turistica, Fakulteta za turistične studije, Portorož, 2009. str. 210-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 433135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE
(ORGANIZATION OF HOTEL OFFER FOR THE GLOBAL MARKET)

Autori
Berc Radišić, Branka ; Pavia, Nadia ; Floričić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Management, izobraževanje in turizem / Brezovec, Aleksandra ; Mekinc, Janez - Portorož : Založba Turistica, Fakulteta za turistične studije, Portorož, 2009, 210-217

ISBN
978-961-6469-39-5

Skup
Kreativno v spremembe

Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 22.10.2009. - 23.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hotelijerstvo; hotelska ponuda; turističko tržište
(hotel industry; hotel offering; tourism market)

Sažetak
Hotel industry is acquiring new forms and satisfying more complex standards of offer assortment. On the global tourism market, neither is it possible to be distinctive with a uniform offering, nor do modern tourists appreciates such an offering to any great extent. The market expects the basic hotel offering of accommodation and food and beverages to have a certain level of quality. However, when this condition has been met, a destination can secure its place on the global market only through specific forms of its tourism offering or through greater quality, if its offering is comparable to that of other destinations. Qualitative and attractive hotel offering becomes a determining factor in the competitive game on the tourist market. The success of a hotel offering on the tourist market depends on adequately established organization of hotel enterprises, i.e. factors of the hotel offering.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
978-961-6469-40-1

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Berc Radišić, Branka; Pavia, Nadia; Floričić, Tamara
ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE // Management, izobraževanje in turizem / Brezovec, Aleksandra ; Mekinc, Janez (ur.).
Portorož: Založba Turistica, Fakulteta za turistične studije, Portorož, 2009. str. 210-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berc Radišić, B., Pavia, N. & Floričić, T. (2009) ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE. U: Brezovec, A. & Mekinc, J. (ur.)Management, izobraževanje in turizem.
@article{article, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka and Pavia, Nadia and Flori\v{c}i\'{c}, Tamara}, year = {2009}, pages = {210-217}, keywords = {hotelijerstvo, hotelska ponuda, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {978-961-6469-39-5}, title = {ORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TR\v{Z}I\v{S}TE}, keyword = {hotelijerstvo, hotelska ponuda, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Zalo\v{z}ba Turistica, Fakulteta za turisti\v{c}ne studije, Portoro\v{z}}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }
@article{article, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka and Pavia, Nadia and Flori\v{c}i\'{c}, Tamara}, year = {2009}, pages = {210-217}, keywords = {hotel industry, hotel offering, tourism market}, isbn = {978-961-6469-39-5}, title = {ORGANIZATION OF HOTEL OFFER FOR THE GLOBAL MARKET}, keyword = {hotel industry, hotel offering, tourism market}, publisher = {Zalo\v{z}ba Turistica, Fakulteta za turisti\v{c}ne studije, Portoro\v{z}}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font