Pregled bibliografske jedinice broj: 433097
Roditelji i pedagoški pluralizam
Roditelji i pedagoški pluralizam // Prilozi razvoju pluralizma u odgoju i školstvu / Matijević, Milan ; (ur.).
Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1994. str. 74-81 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 433097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelji i pedagoški pluralizam
(Parents and Pedagogical Pluralism)
Autori
Maleš, Dubravka ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Prilozi razvoju pluralizma u odgoju i školstvu
/ Matijević, Milan ; - Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1994, 74-81
Skup
Pluralizam u odgoju i školstvu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.02.1994. - 10.02.1994
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
roditelj; nova uloga; pluralizam; škola
(parent; new role; pluralism; school)
Sažetak
Osim društvenog interesa potrebno je voditi računa i o zadovoljavanju pjedinačnih interesa obitelji. U našoj je zemlji proces privatizacije školstva tek na početku i predstavlja samo djelomično rješenje pa je potrebno ići prema razvijanju unutarnjeg pluralizma odgojno-obrazovnog sustava i kurikularnoj otvorenosti državne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija