Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432964

Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika


Pavlin-Bernardić, Nina
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika // Dijete, škola, obitelj, 23 (2009), 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 432964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
(What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina

Izvornik
Dijete, škola, obitelj (1331-9299) 23 (2009); 8-11

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
djeca; suradničko učenje; viši kognitivni procesi
(children; cooperative learning; higher cognitive processes)

Sažetak
Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika // Dijete, škola, obitelj, 23 (2009), 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlin-Bernardić, N. (2009) Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Dijete, škola, obitelj, 23, 8-11.
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2009}, pages = {8-11}, keywords = {djeca, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, vi\v{s}i kognitivni procesi}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj}, volume = {23}, issn = {1331-9299}, title = {\v{S}to bi se dogodilo da...? Poticanje vi\v{s}ih kognitivnih procesa kod u\v{c}enika}, keyword = {djeca, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, vi\v{s}i kognitivni procesi} }
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2009}, pages = {8-11}, keywords = {children, cooperative learning, higher cognitive processes}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj}, volume = {23}, issn = {1331-9299}, title = {What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes}, keyword = {children, cooperative learning, higher cognitive processes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font