Pregled bibliografske jedinice broj: 432964
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika // Dijete, škola, obitelj, 23 (2009), 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 432964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika
(What would happen if...? Improving students' higher cognitive processes)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina
Izvornik
Dijete, škola, obitelj (1331-9299) 23
(2009);
8-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
djeca; suradničko učenje; viši kognitivni procesi
(children; cooperative learning; higher cognitive processes)
Sažetak
Mnogi autori smatraju da je suradničko učenje idealno okruženje za poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika. Naravno, neki oblici suradničkog učenja, kao što je zajedničko ponavljanje, zahtijevaju od učenika samo dosjećanje i ponavljanje materijala ili jednostavnu primjenu naučenih pojmova. No, postoje i drugi oblici koji zahtijevaju više, složenije razine kognitivnog procesiranja. U ovom radu bit će riječi o takvim oblicima suradničkog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)