Pregled bibliografske jedinice broj: 432606
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 432606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja
internet oglašavanja u Hrvatskoj
(Interdependence Between Net Generation Behavior
and the Development of Internet Advertising in
Croatia)
Autori
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress
/ Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, 1-9
ISBN
978-953-253-065-0
Skup
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet ; Net generacija ; online društvene mreže ; mediji ; oglašavanje
(Internet ; Net generation ; online social networks ; media ; advertising)
Sažetak
Dolazi vrijeme Net generacije koja „ od malih nogu“ svakodnevno koristi računala i Internet te im usvajanje novih tehnologija nije strano. Toj je generaciji virtualna stvarnost sastavni dio života. Uzrok tome su tržišne aktivnosti dobavljača novih tehnologija, inicijative države koja se angažira na području razvoja društva znanja, a i razvoj društva općenito. Posljedica navedenog jest pojačano korištenje Interneta. Svojim odrastanjem Net generacija polako preuzima ulogu aktivnih kupaca i potrošača koji informacije o proizvodima koje kupuju dobivaju prvenstveno putem Interneta, a tek manjim dijelom putem tzv. tradicionalnih medija kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje.// Upotreba Interneta kao medija oglašavanja za tu je generaciju neupitna i stoga se oglašavanje proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Ipak, statistike hrvatskog tržišta pokazuju da se oglašavanje putem Interneta nije značajnije razvilo te i dalje zauzima minorni udio u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija. Jedan od problema kad komuniciranja s tržištem općenito jest nemogućnost usmjeravanja poruka na točno određeni ciljani segment. Upravo je to često razlog nedovoljne rentabilnosti troškova oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta omogućuje povećanje te rentabilnosti. Online društvene mreže postaju dio svakodnevnog života Net generacije, a upravo one omogućuju precizno usmjeravanje oglašivačkih poruka prema određenoj ciljanoj skupini i kao takve predstavljaju mogućnost racionalizacije trošenja oglašivačkih budžeta.// Spoznaje u ovom članku će na primjeru studenata u Hrvatskoj objasniti odnos između Interneta i Net generacije, kao i potencijal internet oglašavanja pomoću online društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka
XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of
sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)