Pregled bibliografske jedinice broj: 432424
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // Marketing u društvi znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 239-255
CROSBI ID: 432424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
(Model of Expanding Pharmaceutical Product Innovations in Croatia)
Autori
Pavlić, Ivana ; Martinović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing u društvi znanja
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
239-255
ISBN
978-953-6148-72-1
Ključne riječi
farmaceutski proizvodi, širenje inovacija, marketinške strategije, potrošači
(Pharmaceutical Product, Expanding Innovations, Marketing Strategy, Consumers)
Sažetak
Farmaceutska industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu. Glavne karakteristike farmaceutske industrije su visoke tehnologije i konstantni inovacijski procesi. S obzirom na visoku konkurenciju, farmaceutske kompanije ulažu velike napore u osmišljavanju adekvatne strategije promocije novih proizvoda. U radu se opisuje proces širenja i prihvaćanja inovacija u farmaceutskoj industriji u Hrvatskoj i to od pojave proizvoda na tržištu do trenutka prihvaćanja. Da bi se inovacija farmaceutskih proizvoda prihvatila potrošač ili grupa potrošača mora donijeti odluku o kupnji novoga proizvoda. Stoga se potrošači ove vrste proizvoda segmentiraju na osnovu vremena koje je potrebno da bi se prihvatila inovacija. Farmaceutska poduzeća prilikom lansiranja novoga proizvoda na tržište primjenjuju različite marketinške strategije s ciljem poticanja potrošača na donošenje odluke o kupnji toga proizvoda. Cilj rada je utvrditi spremnost pojedinca da prihvati novi farmaceutski proizvod u odnosu na druge članove društva. Mjeri se vrijeme od pojavljivanja novog proizvoda do prihvaćanja od strane pojedinca. Osim toga mjeri se i broj kupljenih novih proizvoda u zadanom vremenu. U radu će se utvrditi razlika klasičnog modela širenja inovacija i modela širenja inovacija farmaceutskih proizvoda s aspekta vremena prihvaćanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku