Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432424

Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj


Pavlić, Ivana; Martinović, Marija
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // Marketing u društvi znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 239-255


CROSBI ID: 432424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
(Model of Expanding Pharmaceutical Product Innovations in Croatia)

Autori
Pavlić, Ivana ; Martinović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing u društvi znanja

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
239-255

ISBN
978-953-6148-72-1

Ključne riječi
farmaceutski proizvodi, širenje inovacija, marketinške strategije, potrošači
(Pharmaceutical Product, Expanding Innovations, Marketing Strategy, Consumers)

Sažetak
Farmaceutska industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu. Glavne karakteristike farmaceutske industrije su visoke tehnologije i konstantni inovacijski procesi. S obzirom na visoku konkurenciju, farmaceutske kompanije ulažu velike napore u osmišljavanju adekvatne strategije promocije novih proizvoda. U radu se opisuje proces širenja i prihvaćanja inovacija u farmaceutskoj industriji u Hrvatskoj i to od pojave proizvoda na tržištu do trenutka prihvaćanja. Da bi se inovacija farmaceutskih proizvoda prihvatila potrošač ili grupa potrošača mora donijeti odluku o kupnji novoga proizvoda. Stoga se potrošači ove vrste proizvoda segmentiraju na osnovu vremena koje je potrebno da bi se prihvatila inovacija. Farmaceutska poduzeća prilikom lansiranja novoga proizvoda na tržište primjenjuju različite marketinške strategije s ciljem poticanja potrošača na donošenje odluke o kupnji toga proizvoda. Cilj rada je utvrditi spremnost pojedinca da prihvati novi farmaceutski proizvod u odnosu na druge članove društva. Mjeri se vrijeme od pojavljivanja novog proizvoda do prihvaćanja od strane pojedinca. Osim toga mjeri se i broj kupljenih novih proizvoda u zadanom vremenu. U radu će se utvrditi razlika klasičnog modela širenja inovacija i modela širenja inovacija farmaceutskih proizvoda s aspekta vremena prihvaćanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Ivana Pavlić (autor)

Avatar Url Marija Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlić, Ivana; Martinović, Marija
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // Marketing u društvi znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 239-255
Pavlić, I. & Martinović, M. (2008) Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Marketing u društvi znanja. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), str. 239-255.
@inbook{inbook, author = {Pavli\'{c}, Ivana and Martinovi\'{c}, Marija}, year = {2008}, pages = {239-255}, keywords = {farmaceutski proizvodi, \v{s}irenje inovacija, marketin\v{s}ke strategije, potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Model \v{s}irenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj}, keyword = {farmaceutski proizvodi, \v{s}irenje inovacija, marketin\v{s}ke strategije, potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Pavli\'{c}, Ivana and Martinovi\'{c}, Marija}, year = {2008}, pages = {239-255}, keywords = {Pharmaceutical Product, Expanding Innovations, Marketing Strategy, Consumers}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Model of Expanding Pharmaceutical Product Innovations in Croatia}, keyword = {Pharmaceutical Product, Expanding Innovations, Marketing Strategy, Consumers}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font