Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 43239

Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre


Štoković, Ariana; Križman, Danijela
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre // Tourism and hospitality management, 5 (2000), 1-2; 257-272 (podatak o recenziji nije dostupan, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)


CROSBI ID: 43239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre
(The state and problems of the marketing concept adoption in hospitality companies of Istria)

Autori
Štoković, Ariana ; Križman, Danijela

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 5 (2000), 1-2; 257-272

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni

Ključne riječi
ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska
(hospitality; company; marketing concept; Istria; Croatia)

Sažetak
Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu proveli primarno istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije – najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
145001

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Štoković, Ariana; Križman, Danijela
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre // Tourism and hospitality management, 5 (2000), 1-2; 257-272 (podatak o recenziji nije dostupan, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)
Štoković, A. & Križman, D. (2000) Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre. Tourism and hospitality management, 5 (1-2), 257-272.
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana and Kri\v{z}man, Danijela}, year = {2000}, pages = {257-272}, keywords = {ugostiteljstvo, poduze\'{c}e, marketing koncepcija, Istra, Hrvatska}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {5}, number = {1-2}, issn = {1330-7533}, title = {Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduze\'{c}ima Istre}, keyword = {ugostiteljstvo, poduze\'{c}e, marketing koncepcija, Istra, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}tokovi\'{c}, Ariana and Kri\v{z}man, Danijela}, year = {2000}, pages = {257-272}, keywords = {hospitality, company, marketing concept, Istria, Croatia}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {5}, number = {1-2}, issn = {1330-7533}, title = {The state and problems of the marketing concept adoption in hospitality companies of Istria}, keyword = {hospitality, company, marketing concept, Istria, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • CAB International
  • Journal of economic literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font