Pregled bibliografske jedinice broj: 43239
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre // Tourism and hospitality management, 5 (2000), 1-2; 257-272 (podatak o recenziji nije dostupan, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)
CROSBI ID: 43239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre
(The state and problems of the marketing concept adoption in hospitality companies of Istria)
Autori
Štoković, Ariana ; Križman, Danijela
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 5
(2000), 1-2;
257-272
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni
Ključne riječi
ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska
(hospitality; company; marketing concept; Istria; Croatia)
Sažetak
Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu proveli primarno istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- CAB International
- Journal of economic literature