Pregled bibliografske jedinice broj: 432323
Stavovi učenika redovnih škola prema edukacijskoj integraciji učenika oštećena vida i njihova transformacija
Stavovi učenika redovnih škola prema edukacijskoj integraciji učenika oštećena vida i njihova transformacija // Zbornik radova 2. znanstvenog skupa- Socioemocionalni rast i razvoj i strategija učenja
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 432323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika redovnih škola prema edukacijskoj integraciji učenika oštećena vida i njihova transformacija
Autori
Oberman-Babić, Mira ; Joković-Turalija, Ines ; Sarajlić, Dževdet ; Teskerđić, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik radova 2. znanstvenog skupa- Socioemocionalni rast i razvoj i strategija učenja
/ - , 2003
Skup
2. znanstveni skup - Socioemocionalni rast i razvoj i strategija učenja
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 24.02.2003. - 25.02.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacijska integracija; učenici s oštećenjima vida
Sažetak
Stavovi učenika redovnih škola prema edukacijskoj integraciji učenika oštećena vida i njihova transformacija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Joković-Oreb
(autor)