Pregled bibliografske jedinice broj: 432139
Marketing u sportu
Marketing u sportu, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 432139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u sportu
(Marketing in sport)
Autori
Mešanović, Adam
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.10
Godina
2009
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
institucionalizacija sporta; društvene djelatnosti; sportski program; marketing miks
(institutionalization of sports; social activities; sports program; marketing mix)
Sažetak
Svrha marketinga u sportu je plasirati sportski događaj putem određenih oblika medija ili drugih kanala objavljivanja, lansirati pojedini sportski proizvod na nacionalno ili globalno tržište, prikazati široj populaciji novitete na tržištu i usmjeriti potrošače ka kupnji i potrošnji istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka