Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431893

Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa


Pupavac, Drago
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa // Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa, 29 (2009), 5; 391-393 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 431893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa
(Proposal of Teaching Method in E-learning used in Branch Economics of Transport)

Autori
Pupavac, Drago

Izvornik
Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 29 (2009), 5; 391-393

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
pristupi poučavanju; e-learning; ekonomika prometa
(teaching method; e-learning; economics of transport)

Sažetak
Temeljni cilj ovoga rada jest izrada prijedloga pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa na Veleučilištu u Rijeci. Predloženi model temelji se na hibridnoj metodi u kojoj se 2/3 nastave odvija u virtualnom okruženju, a 1/3 u izravnom kontaktu. Prvih 6 i zadnjih devet sati odnosi se na izravnu nastavu koja je ista za sve polaznike, dok je preostalih 30 sati nastave specijalizirano za pojedine granske ekonomike prometa (ekonomiku željezničkog prometa, ekonomiku poštanskog prometa, ekonomiku cestovnog prometa). Dizajniranje predloženog programa temelji se na “ 5C” modelu na razini aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Drago Pupavac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pupavac, Drago
Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa // Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa, 29 (2009), 5; 391-393 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Pupavac, D. (2009) Prijedlog pristupa poučavanju pri korištenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa. Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa, 29 (5), 391-393.
@article{article, author = {Pupavac, Drago}, year = {2009}, pages = {391-393}, keywords = {pristupi pou\v{c}avanju, e-learning, ekonomika prometa}, journal = {Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {29}, number = {5}, issn = {0351-1898}, title = {Prijedlog pristupa pou\v{c}avanju pri kori\v{s}tenju e-learning oblika nastave iz granskih ekonomika prometa}, keyword = {pristupi pou\v{c}avanju, e-learning, ekonomika prometa} }
@article{article, author = {Pupavac, Drago}, year = {2009}, pages = {391-393}, keywords = {teaching method, e-learning, economics of transport}, journal = {Suvremeni promet : ?opis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {29}, number = {5}, issn = {0351-1898}, title = {Proposal of Teaching Method in E-learning used in Branch Economics of Transport}, keyword = {teaching method, e-learning, economics of transport} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • Transportation Research Information Services - TRIS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font