Pregled bibliografske jedinice broj: 431638
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija // Didaktička dokimologija / Branka Antunović-Piton (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009. str. 99-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 431638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija
(Bologna process and the changes in the evaluation - mathematical courses)
Autori
Jurasić, Katica ; Dražić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktička dokimologija
/ Branka Antunović-Piton - Pula : Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009, 99-106
Skup
ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; Bolonjski proces; ocjenjivanje; visoko školstvo
(Bologna Declaration; Bologna Process; Assessment; Higher Education)
Sažetak
Temeljem Bolonjske deklaracije iz 1999. godine u visokom školstvu Republike Hrvatske počele su se odvijati korijenite reforme u svim sferama obrazovnog procesa pa tako i u vrednovanju znanja studenata. U skladu s Bolonjskom deklaracijom sveučilišta su donijela nove pravilnike o ocjenjivanju na osnovi kojih svaki nositelj kolegija definira interna pravila o izvođenju nastave svojeg kolegija. Najveći dio promjena odnosi se na kontinuitet provjere znanja, širi spektar metoda provjere, usklađivanje s međunarodnim sustavom ocjena te uvođenje relativnog sustava ocjenjivanja. U ovom radu opisat će se implementacija Bolonjskog procesa u nekoliko matematičkih kolegija na različitim fakultetima Sveučilišta u Rijeci te Veleučilištu u Rijeci. Prikazat će se sve promjene koje se tiču i studenata i nastavnika u odnosu na stari sustav izvođenja nastave i vrednovanja studentskog znanja. Također će biti prikazani subjektivni i objektivni rezultati evaluacije novog načina rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
069-0692195-1793 - Konstrukcija i optimizacija prijenosnika snage (Obsieger, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka