Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431638

Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija


Jurasić, Katica; Dražić, Ivan
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija // Didaktička dokimologija / Branka Antunović-Piton (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009. str. 99-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 431638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija
(Bologna process and the changes in the evaluation - mathematical courses)

Autori
Jurasić, Katica ; Dražić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Didaktička dokimologija / Branka Antunović-Piton - Pula : Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009, 99-106

Skup
ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; Bolonjski proces; ocjenjivanje; visoko školstvo
(Bologna Declaration; Bologna Process; Assessment; Higher Education)

Sažetak
Temeljem Bolonjske deklaracije iz 1999. godine u visokom školstvu Republike Hrvatske počele su se odvijati korijenite reforme u svim sferama obrazovnog procesa pa tako i u vrednovanju znanja studenata. U skladu s Bolonjskom deklaracijom sveučilišta su donijela nove pravilnike o ocjenjivanju na osnovi kojih svaki nositelj kolegija definira interna pravila o izvođenju nastave svojeg kolegija. Najveći dio promjena odnosi se na kontinuitet provjere znanja, širi spektar metoda provjere, usklađivanje s međunarodnim sustavom ocjena te uvođenje relativnog sustava ocjenjivanja. U ovom radu opisat će se implementacija Bolonjskog procesa u nekoliko matematičkih kolegija na različitim fakultetima Sveučilišta u Rijeci te Veleučilištu u Rijeci. Prikazat će se sve promjene koje se tiču i studenata i nastavnika u odnosu na stari sustav izvođenja nastave i vrednovanja studentskog znanja. Također će biti prikazani subjektivni i objektivni rezultati evaluacije novog načina rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
069-0692195-1793 - Konstrukcija i optimizacija prijenosnika snage (Obsieger, Boris, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Katica Jurasić (autor)

Avatar Url Ivan Dražić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurasić, Katica; Dražić, Ivan
Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija // Didaktička dokimologija / Branka Antunović-Piton (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009. str. 99-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jurasić, K. & Dražić, I. (2009) Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matematičkih kolegija. U: Branka Antunović-Piton (ur.)Didaktička dokimologija.
@article{article, author = {Jurasi\'{c}, Katica and Dra\v{z}i\'{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {99-106}, keywords = {Bolonjska deklaracija, Bolonjski proces, ocjenjivanje, visoko \v{s}kolstvo}, title = {Bolonjski proces i promjene u ocjenjivanju matemati\v{c}kih kolegija}, keyword = {Bolonjska deklaracija, Bolonjski proces, ocjenjivanje, visoko \v{s}kolstvo}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo - Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jurasi\'{c}, Katica and Dra\v{z}i\'{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {99-106}, keywords = {Bologna Declaration, Bologna Process, Assessment, Higher Education}, title = {Bologna process and the changes in the evaluation - mathematical courses}, keyword = {Bologna Declaration, Bologna Process, Assessment, Higher Education}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo - Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font