Pregled bibliografske jedinice broj: 431637
Seminarski rad kao metoda ocjenjivanja u nastavi matematike
Seminarski rad kao metoda ocjenjivanja u nastavi matematike // Didaktička dokimologija / Branka Antunović-Piton (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009. str. 91-97 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 431637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Seminarski rad kao metoda ocjenjivanja u nastavi matematike
(Seminar work as a method of assessment in teaching mathematics)
Autori
Dražić, Ivan ; Jurasić, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Didaktička dokimologija
/ Branka Antunović-Piton - Pula : Hrvatsko matematičko društvo - Podružnica Istra, 2009, 91-97
Skup
ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.10.2009. - 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovni proces; evaluacija znanja i vještina; seminarski rad
(educational process; evaluation of knowledge and skills; seminars)
Sažetak
U skladu sa suvremenim tekovinama obrazovnog procesa klasični način evaluacije znanja sve se češće zamijenjuje novim suvremenijim metodama koje su prije svega interdisciplinarne te daju širi i dublji uvid u razinu usvojenosti znanja i vještina. U skladu s time evaluacija znanja i vještina treba pokazati cjelovitu sliku subjekta evaluacije, njegove talente, kreativnost ali i manjkavosti na koje svakako treba ukazati. Kao jedna od takvih metoda nameće se izrada seminarskog rada i u ovom radu bit će prikazana implementacija metode na primjeru seminarskih radova iz područja statistike. Detaljno će se prikazati što se seminarskim radom evaluira, koje su prednosti seminarskih radova, na koje se poteškoće nailazi te kakvi se rezultati mogu očekivati i dobiti, s posebnim naglaskom na timski oblik rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
069-0692195-1793 - Konstrukcija i optimizacija prijenosnika snage (Obsieger, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka