Pregled bibliografske jedinice broj: 431541
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 431541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života
(Strategic marketing management in a function of improving the quality of life)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress
/ Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, 1-9
ISBN
978-953-253-065-0
Skup
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta života; strateško upravljanje marketingom
(quality of life; strategic marketing management)
Sažetak
Marketing kvalitete života predstavlja poslovnu filozofiju koja se temelji na načelima etike, društvene odgovornosti i teorije o interesno-utjecajnim skupinama. Ona se može implementirati u praksi kroz proces strateškog marketinškog upravljanja, na način da se svaka potencijalna odluka promatra sa gledišta svih interesno-utjecajnih skupina uz uvažavanje etičkih načela. Cilj ovoga rada je ukazati na mogućnost primjene marketinga kvalitete života u praksi, te utvrditi aktualnu razinu njezine implementacije u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci
Profili:
Dina Lončarić
(autor)