Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431541

Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života


Lončarić, Dina
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 431541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života
(Strategic marketing management in a function of improving the quality of life)

Autori
Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, 1-9

ISBN
978-953-253-065-0

Skup
XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta života; strateško upravljanje marketingom
(quality of life; strategic marketing management)

Sažetak
Marketing kvalitete života predstavlja poslovnu filozofiju koja se temelji na načelima etike, društvene odgovornosti i teorije o interesno-utjecajnim skupinama. Ona se može implementirati u praksi kroz proces strateškog marketinškog upravljanja, na način da se svaka potencijalna odluka promatra sa gledišta svih interesno-utjecajnih skupina uz uvažavanje etičkih načela. Cilj ovoga rada je ukazati na mogućnost primjene marketinga kvalitete života u praksi, te utvrditi aktualnu razinu njezine implementacije u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina
Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lončarić, D. (2009) Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života. U: Leko Šimić, M. (ur.)Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2009}, pages = {1-9}, keywords = {kvaliteta \v{z}ivota, strate\v{s}ko upravljanje marketingom}, isbn = {978-953-253-065-0}, title = {Strate\v{s}ko upravljanje marketingom u funkciji unapre\djenja kvalitete \v{z}ivota}, keyword = {kvaliteta \v{z}ivota, strate\v{s}ko upravljanje marketingom}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2009}, pages = {1-9}, keywords = {quality of life, strategic marketing management}, isbn = {978-953-253-065-0}, title = {Strategic marketing management in a function of improving the quality of life}, keyword = {quality of life, strategic marketing management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font