Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431540

Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice


Lončarić, Dina
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 431540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
(Socially responsible marketing decisions – scale development)

Autori
Lončarić, Dina

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXI (2009), 1; 7-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica
(Quality-of-life marketing; social responsibility; measurement scale)

Sažetak
Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica “ Društveno odgovornih marketinških odluka” i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lončarić, D. (2009) Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (1), 7-23.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2009}, pages = {7-23}, keywords = {marketing kvalitete \v{z}ivota, dru\v{s}tvena odgovornost, mjerna ljestvica}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXI}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorne marketin\v{s}ke odluke – razvoj mjerne ljestvice}, keyword = {marketing kvalitete \v{z}ivota, dru\v{s}tvena odgovornost, mjerna ljestvica} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2009}, pages = {7-23}, keywords = {Quality-of-life marketing, social responsibility, measurement scale}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XXI}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Socially responsible marketing decisions – scale development}, keyword = {Quality-of-life marketing, social responsibility, measurement scale} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Ebsco publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font