Pregled bibliografske jedinice broj: 431540
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 431540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
(Socially responsible marketing decisions – scale development)
Autori
Lončarić, Dina
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XXI
(2009), 1;
7-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica
(Quality-of-life marketing; social responsibility; measurement scale)
Sažetak
Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica “ Društveno odgovornih marketinških odluka” i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci
Profili:
Dina Lončarić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Ebsco publishing