Pregled bibliografske jedinice broj: 431215
Poslovna komunikacija u digitalnom okruženju
Poslovna komunikacija u digitalnom okruženju, 2009., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 431215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna komunikacija u digitalnom okruženju
(Business communication in digital environment)
Autori
Zdilar, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2009
Stranica
32
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
poslovna komunikacija; novi mediji; tehnologija
(business communication; new media; technology)
Sažetak
Pojavom računala i informatičke tehnologije, poslovne komunikacije sve više koriste informatičku opremu i razvijene programe koji podržavaju takvu vrstu komuniciranja. Danas se već naširoko koristi termin e-poslovanje ili digitalne poslovne komunikacije. U tom kontekstu može se reći da naziv „ digitalni“ nije samo tehnički, već je i komunikološki pojam jer implicira niz proceduralnih promjena u tijeku bilo kojeg poslovnog procesa, a posljedično su vezane na digitalizaciju i informatizaciju. Razlikujemo govorno poslovno komuniciranje (razgovor, telefonski razgovor, sastanak, prezentacija, i sl.) i pisano poslovno komuniciranje (poslovno pismo, memorandum, telefaks, e-mail, web i chat). U radu se obrađuje poslovna komunikacija oblikovana pod utjecajem razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije, prvenstveno e-mail, web i chat, budući da taj vid digitalne komunikacije u poslovnom procesu postaje dominantan u odnosu na tradicionalne načine poslovnog komuniciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb