Pregled bibliografske jedinice broj: 430819
Jezične kompetencije učitelja u dvojezičnoj sredini
Jezične kompetencije učitelja u dvojezičnoj sredini // II. International scientific conference "Future perspectives of primary school teacher training" : Collection of proceedings = a II. nemzetközi tudományos konferencián elhangzott munkák gyűjteménye "A tanítóképzés jövőképe" : eljárás = II. znanstvena konferencija "Budućnost obrazovanja učitelja" : zbornik radova / Kaich, Katalin ; Czekus, Geza (ur.).
Novi Sad: Verzal, 2009. str. 510-517 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 430819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezične kompetencije učitelja u dvojezičnoj sredini
(Teachers Communicative Competence in Bilingual Environment)
Autori
Vodopija, Irena ; Majdenić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
II. International scientific conference "Future perspectives of primary school teacher training" : Collection of proceedings = a II. nemzetközi tudományos konferencián elhangzott munkák gyűjteménye "A tanítóképzés jövőképe" : eljárás = II. znanstvena konferencija "Budućnost obrazovanja učitelja" : zbornik radova
/ Kaich, Katalin ; Czekus, Geza - Novi Sad : Verzal, 2009, 510-517
ISBN
978-86-323-0756-8
Skup
Znanstvena konferencija Budućnost obrazovanja učitelja : Future Perspectives of Primary School Teacher training (2 ; 2008)
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2008. - 20.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
materinski jezik; učitelj; jezična kompetencija; dvojezična sredina
(mother tounge; teacher; communicative competence; bilingval environment)
Sažetak
Učitelj mora posjedovati stručnu, pedagoško-psihološku, metodičku i komunikacijsku jezičnu kompetenciju. Ova posljednja posebno je važna u dvojezičnim i višejezičnim sredinama. Sve navedene kompetencije trebale bi biti podjednako zastupljene u obrazovanju učitelja kao i u njegovom cjeloživotnom učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek