Pregled bibliografske jedinice broj: 430703
Učitelj i kurikulum usmjeren prema učeniku
Učitelj i kurikulum usmjeren prema učeniku // Budućnost obrazovanja učitelja / dr. Kaich Katalin (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet u Novom Sadu, 2009. str. 131-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 430703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj i kurikulum usmjeren prema učeniku
(The Teacher And a Learner - Centered Curriculum)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović Vesna ; Lukaš, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja
/ Dr. Kaich Katalin - Subotica : Učiteljski fakultet u Novom Sadu, 2009, 131-138
ISBN
978-86-323-0756-8
Skup
Budućnost obrazovanja učitelja
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2008. - 20.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; učenik; kurikulum; tradicionalni i suvremeni pristup
(teacher; student; curriculum; traditional and contemporary approach)
Sažetak
Unutar sukoba dvaju paradigmi (modernističke i razvojno-humanističke) željelo se prikazati različite modele i meta orijentacije kurikuluma s posebnim naglaskom na učitelja i kurikulum usmjeren prema učeniku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek