Pregled bibliografske jedinice broj: 430690
Biti izniman, nikad nije bilo lako
Biti izniman, nikad nije bilo lako // Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju / Kaich, K. i Bene, A. (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet u Novom Sadu, 2009. str. 31-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 430690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biti izniman, nikad nije bilo lako
(Being Exceptional was never easy)
Autori
Lukaš, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju
/ Kaich, K. i Bene, A. - Subotica : Učiteljski fakultet u Novom Sadu, 2009, 31-38
ISBN
978-86-323-0755-1
Skup
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.09.2009. - 18.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
iznimni učenici; razvitak ideje o brizi za osobe s poteškoćama
(exceptional students; the development of ideas about caring for people with disabilities)
Sažetak
Rad pristupa problemu iznimnosti s povijesnog stajališta, ukazujući na različite pristupe osobama s poteškoćama u razvitku. Uz zaključke o uvažavanju nove paradigme inkluzije svih iznimnih osoba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Mirko Lukaš
(autor)