Pregled bibliografske jedinice broj: 430599
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 4; 32-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 430599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (III)
(Satiesfied, loyal and enchanted customers (III))
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34
(2009), 4;
32-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mjerilo uspješnosti; zadovoljstvo kupaca; povrat od ulaganja u odnos s kupcem
(criteria of efficiency; satisfaction of customers; return on relationship)
Sažetak
Temeljno mjerilo uspješnosti u području zadovoljstva kupaca pokazuje u kojoj su se mjeri kupcima ispunila njihova očekivanja koja su im obećana putem proizvoda, usluge, marke, komuniciranja. To je zrcalo koje odražava sud kupaca i njihovo iskustvo nakon kupnje i upotrebe, a pokazuje stupanj zadovoljstva prema očekivanjima i udio zadovoljstva kupaca prema ukupnom njihovom broju. Takva mjerila zagovaraju se u svim modelima upravljanja kvalitetom koji se temelje na TQM-u i ISO stadndrdima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)