Pregled bibliografske jedinice broj: 430596
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II) // Suvremena trgovina, 34 (2009), 2-3; 46-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 430596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljni, lojalni i oduševljeni kupci (II)
(Satiefied, loyal and enchanted customers (II))
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 34
(2009), 2-3;
46-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marka; povrat od investiranja u marketing (ROMI); "brujanje"
(brand; return of marketing investment (ROMI); "buzz")
Sažetak
Oduševljeni je kupac promotor marke i kompanije, besplatni trgovačku putnik, prodavač kojeg ne plaćamo. Učinak oduševljenog "brujanja" promotara oaobito je značajan kada su nam resursi sve manji, kada se ne usudimo ulagati velike sume u klasično oglašavanje i kada smo dnevno izloženi tisućama oglasnih poruka na koje ostajemo ravnodušni. To su postavke eksperimentalnoga, odnosno doživljajnog marketinga koje su postale poluga za uspjeh brzorastućih kompanija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zvonimir Pavlek
(autor)