Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 43008

Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije


Bušelić, Marija; Križman, Danijela
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 88-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 43008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
(The promotion of personal safety of tourists as a Factor of competitiveness of the croatian tourism under globalization conditions)

Autori
Bušelić, Marija ; Križman, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji / Rocco, Fedor - Zagreb : Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000, 88-97

Skup
XVI. kongres CROMAR-a Hrvatske - Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Ilok, Hrvatska; Vukovar, Hrvatska, 27.10.1999. - 28.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Hrvatska; turizam; sigurnost; konkurentnost; promocija
(Croatia; tourism; safety; competitiveness; promotion)

Sažetak
Republika Hrvatska je spoznala na vlastitom primjeru da su turisti skloni privremeno izbjegavati kao odredište svaku turističku destinaciju, koja ne garantira mir i sigurnost ili se nalazi u blizini nesigurnog okruženja. Naime, u vrijeme ratne agresije na Republiku Hrvatsku kao i za vrijeme Kosovske krize broj turista u Hrvatskoj je znatno smanjen (1991. godine 74,7%, a 1995. godine 28,3% u odnosu na prethodnu godinu, te I-VII 1999. / I-VII 1998. za 33%). S druge strane, turisti koji su posjetili Hrvatsku, ocjenili su osobnu sigurnost kao element turističke ponude s vrlo visokom ocjenom (THOMAS ’94 i ’97). Zbog tih kontradiktornih stavova i budućih razvojnih trendova u turizmu, potrebno je kontinuirano i agresivnije promovirati Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju. Naime, pored ljepota prirode i krajolika osobna sigurnost turista predstavlja strateški potencijal za konkurentnost turističkog proizvoda Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u uvjetima globalizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
145001

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Bušelić, Marija; Križman, Danijela
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 88-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Bušelić, M. & Križman, D. (2000) Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije. U: Rocco, F. (ur.)Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji.
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man, Danijela}, editor = {Rocco, F.}, year = {2000}, pages = {88-97}, keywords = {Hrvatska, turizam, sigurnost, konkurentnost, promocija}, title = {Promocija osobne sigurnosti turista kao \v{c}imbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije}, keyword = {Hrvatska, turizam, sigurnost, konkurentnost, promocija}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; Ilok, Hrvatska; Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man, Danijela}, editor = {Rocco, F.}, year = {2000}, pages = {88-97}, keywords = {Croatia, tourism, safety, competitiveness, promotion}, title = {The promotion of personal safety of tourists as a Factor of competitiveness of the croatian tourism under globalization conditions}, keyword = {Croatia, tourism, safety, competitiveness, promotion}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; Ilok, Hrvatska; Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font