Pregled bibliografske jedinice broj: 43008
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 88-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 43008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija osobne sigurnosti turista kao čimbenika konkurentnosti hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
(The promotion of personal safety of tourists as a Factor of competitiveness of the croatian tourism under globalization conditions)
Autori
Bušelić, Marija ; Križman, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000, 88-97
Skup
XVI. kongres CROMAR-a Hrvatske - Hrvatsko gospodarstvo u tranziciji - Marketinško okružje prema globalizaciji
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Ilok, Hrvatska; Vukovar, Hrvatska, 27.10.1999. - 28.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Hrvatska; turizam; sigurnost; konkurentnost; promocija
(Croatia; tourism; safety; competitiveness; promotion)
Sažetak
Republika Hrvatska je spoznala na vlastitom primjeru da su turisti skloni privremeno izbjegavati kao odredište svaku turističku destinaciju, koja ne garantira mir i sigurnost ili se nalazi u blizini nesigurnog okruženja. Naime, u vrijeme ratne agresije na Republiku Hrvatsku kao i za vrijeme Kosovske krize broj turista u Hrvatskoj je znatno smanjen (1991. godine 74,7%, a 1995. godine 28,3% u odnosu na prethodnu godinu, te I-VII 1999. / I-VII 1998. za 33%). S druge strane, turisti koji su posjetili Hrvatsku, ocjenili su osobnu sigurnost kao element turističke ponude s vrlo visokom ocjenom (THOMAS 94 i 97). Zbog tih kontradiktornih stavova i budućih razvojnih trendova u turizmu, potrebno je kontinuirano i agresivnije promovirati Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju. Naime, pored ljepota prirode i krajolika osobna sigurnost turista predstavlja strateški potencijal za konkurentnost turističkog proizvoda Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u uvjetima globalizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija