Pregled bibliografske jedinice broj: 429978
Prema univerzalnoj filozofiji glazbenog obrazovanja
Prema univerzalnoj filozofiji glazbenog obrazovanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju. / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 67-77 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 429978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema univerzalnoj filozofiji glazbenog obrazovanja
(Toward an universal philosophy of music education)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju.
/ Vidulin-Orbanić, Sabina - Pula : Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009, 67-77
ISBN
978-953-7498-25-2
Skup
Prvi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu sadašnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju.
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 25.09.2009. - 26.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; filozofija glazbenog obrazovanja
(music education; philosophy of music education)
Sažetak
Autorica polazi od razmatranja Reimerove (1997) ideje o mogućnosti stvaranja univerzalne filozofije glazbenog obrazovanja, utemeljene na spoznajama koje potječu iz četiri filozofska stajališta: formalizma, praksijalizma, referencijalizma i kontekstualizma. U radu se prikazuju dvije filozofije glazbenog obrazovanja: estetski utemeljena filozofija glazbenog obrazovanja, koja uključuje temeljne postavke formalizma, i praksijalna filozofija glazbenog obrazovanja, utemeljene na načelima praksijalizma, referencijalizma i kontekstualizma. S obzirom na činjenicu da obje filozofije glazbenog obrazovanja mogu ponuditi korisne uvide u prirodu glazbe i glazbenog obrazovanja, sugerira se pokušaj stvaranja univerzalne filozofije glazbenog obrazovanja, koja bi uskladila naizgled nepomirljiva stajališta, istaknula specifičnosti svih glazbenih kultura širom svijeta, ali i prepoznala ono univerzalno u njima. Ključne riječi: glazbeno obrazovanje, filozofija glazbenog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija