Pregled bibliografske jedinice broj: 429924
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 429924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativni imidž – čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
(Corporate Image - A Success Factor for Municipal Traffic Utility)
Autori
Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing kao čimbenik održivog razvitka
/ Mirna Leko Šimić - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009
ISBN
978-953-253-063-6
Skup
XXI. Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korporativni imidž; gradska komunalna poduzeća
(corporate image; municipal utility comapanies)
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi i vrednovati trenutni imidž gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruirana su dva „ face to face“ upitnika. Jednim su autori na uzorku od 210 građana grada Rijeke ispitivali opredjeljujuće čimbenike imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet, a drugim upitnikom je ispitivano prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje temeljem drugog anketnog upitnika provedeno je na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje imidža, uspješno upravljanje imidžom i odabir adekvatne strategije u redefiniranju ili osnaživanju imidža gradskih komunalnih poduzeća za promet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci