Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429617

Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja


Dukić, Mirjana; Šegedin, Danijela
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić, 2009. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 429617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja
(Readiness for autonomy: investigating learner beliefs)

Autori
Dukić, Mirjana ; Šegedin, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana - Nikšić, 2009, 12-12

Skup
Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti ; Međunarodni naučni skup

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 01.10.2009. - 02.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenička vjerovanja; autonomija u učenju; učenici osnovnoškolske dobi
(learner beliefs; autonomous language learning; elementary school students)

Sažetak
Tema rada su učenička vjerovanja i njihova povezanost sa spremnošću učenika za autonomno učenje stranih jezika. U uvodu se razmatraju definicije učeničkih vjerovanja i autonomije u učenju. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 100 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Za ispitivanje učeničkih vjerovanja korišten je upitnik koji je za potrebe sličnog istraživanja konstruirala S. Cotterall (What do you think about learning languages?, 1995.). Upitnik obuhvaća sljedeće komponente: uloga učitelja, uloga povratne obavijesti, neovisnost u učenju, samoprocjena uspješnosti učenja, iskustvo u učenju te pristup učenju. Oslanjajući se na relevantna istraživanja i teorijsku podlogu o komponentama upitnika, daje se uvid u pretpostavljanu povezanost učeničkih vjerovanja i razvoja autonomije u učenju. U završnom dijelu se navode implikacije za nastavnu praksu, kao i smjerovi za buduća istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Mirjana; Šegedin, Danijela
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić, 2009. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Dukić, M. & Šegedin, D. (2009) Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja. U: Vučo, J. & Milatović, B. (ur.)Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Mirjana and \v{S}egedin, Danijela}, year = {2009}, pages = {12-12}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ka vjerovanja, autonomija u u\v{c}enju, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, title = {Spremnost za autonomiju:ispitivanje u\v{c}eni\v{c}kih vjerovanja}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ka vjerovanja, autonomija u u\v{c}enju, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Mirjana and \v{S}egedin, Danijela}, year = {2009}, pages = {12-12}, keywords = {learner beliefs, autonomous language learning, elementary school students}, title = {Readiness for autonomy: investigating learner beliefs}, keyword = {learner beliefs, autonomous language learning, elementary school students}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font