Pregled bibliografske jedinice broj: 429617
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja // Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić, 2009. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 429617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost za autonomiju:ispitivanje učeničkih vjerovanja
(Readiness for autonomy: investigating learner beliefs)
Autori
Dukić, Mirjana ; Šegedin, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti
/ Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana - Nikšić, 2009, 12-12
Skup
Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti ; Međunarodni naučni skup
Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 01.10.2009. - 02.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenička vjerovanja; autonomija u učenju; učenici osnovnoškolske dobi
(learner beliefs; autonomous language learning; elementary school students)
Sažetak
Tema rada su učenička vjerovanja i njihova povezanost sa spremnošću učenika za autonomno učenje stranih jezika. U uvodu se razmatraju definicije učeničkih vjerovanja i autonomije u učenju. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 100 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Za ispitivanje učeničkih vjerovanja korišten je upitnik koji je za potrebe sličnog istraživanja konstruirala S. Cotterall (What do you think about learning languages?, 1995.). Upitnik obuhvaća sljedeće komponente: uloga učitelja, uloga povratne obavijesti, neovisnost u učenju, samoprocjena uspješnosti učenja, iskustvo u učenju te pristup učenju. Oslanjajući se na relevantna istraživanja i teorijsku podlogu o komponentama upitnika, daje se uvid u pretpostavljanu povezanost učeničkih vjerovanja i razvoja autonomije u učenju. U završnom dijelu se navode implikacije za nastavnu praksu, kao i smjerovi za buduća istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu