Pregled bibliografske jedinice broj: 429313
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
(Croatian brand development consistency)
Autori
Vranić, Franko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
05.10
Godina
2009
Stranica
67
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Konzistentnost; izgradnja; Hrvatska; marka
(Croatia; brand development; consistency)
Sažetak
Objekt istraživanja ovog rada čine elementi koji stvaraju nacionalnu marku, odnosno državu kao marku, načini na koje treba djelovati na te elemente s ciljem stvaranja države kao marke te načini na koji oni utječu na izgradnju države kao marke. Od spomenutih elemenata posebno su istraženi turizam i ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka