Pregled bibliografske jedinice broj: 429309
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije
(Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska)
Autori
Šarkanj, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2009
Stranica
52
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Marketinški pristup; razvoj turizma; Bjelovarsko- bilogorska županija
(Marketing approach; tourism development; county Bjelovarsko- bilogarska)
Sažetak
Cilj ovog rada je definirati ulogu marketinga u turizmu, turističku ponudu i potražnju, strukturu i segmentaciju turističkog tržišta, te pozicioniranje proizvoda. Na osnovi toga, unapređenje postojeće turističke ponude Županije i razvitak novih proizvoda, porast prepoznatljivosti svojih turističkih proizvoda te stvaranje dugoročno održivih tržišnih i institucionalnih preduvjeta za kontinuirano povećanje razine kao blagostanja, tako i uvjeta života i rada cjelokupnog stanovništva Županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka