Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429309

Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije


Šarkanj, Ivana
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 429309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije
(Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska)

Autori
Šarkanj, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2009

Stranica
52

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketinški pristup; razvoj turizma; Bjelovarsko- bilogorska županija
(Marketing approach; tourism development; county Bjelovarsko- bilogarska)

Sažetak
Cilj ovog rada je definirati ulogu marketinga u turizmu, turističku ponudu i potražnju, strukturu i segmentaciju turističkog tržišta, te pozicioniranje proizvoda. Na osnovi toga, unapređenje postojeće turističke ponude Županije i razvitak novih proizvoda, porast prepoznatljivosti svojih turističkih proizvoda te stvaranje dugoročno održivih tržišnih i institucionalnih preduvjeta za kontinuirano povećanje razine kao blagostanja, tako i uvjeta života i rada cjelokupnog stanovništva Županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šarkanj, Ivana
Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Šarkanj, I. (2009) 'Marketinški pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske županije', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}arkanj, Ivana}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {Marketin\v{s}ki pristup, razvoj turizma, Bjelovarsko- bilogorska \v{z}upanija}, title = {Marketin\v{s}ki pristup razvoju turizma Bjelovarsko- bilogorske \v{z}upanije}, keyword = {Marketin\v{s}ki pristup, razvoj turizma, Bjelovarsko- bilogorska \v{z}upanija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}arkanj, Ivana}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {Marketing approach, tourism development, county Bjelovarsko- bilogarska}, title = {Marketing approach in tourism development of county Bjelovarsko- bilogarska}, keyword = {Marketing approach, tourism development, county Bjelovarsko- bilogarska}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font