Pregled bibliografske jedinice broj: 429303
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača kod kupnje bezalkoholnih gaziranih pića
(Consumer behaviour in non-alcoholic, fizzy drinks purchase)
Autori
Pavić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2009
Stranica
77
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Ponašanje potrošača; bezalkoholna; gazirana pića; kupnja
(Consumer behaviour; non-alcoholic; fizzy drinks; purchase)
Sažetak
Ciljevi ovog rada su dokazati utjecaj čimbenika na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluka o kupnji proizvoda ili usluga. Na temelju prikupljenih i analiziranih podataka postavljena je radna hipoteza: na temelju svih relevantnih podataka o ponašanju potrošača i provedenog istraživanja moguće je dokazati da na ponašanje potrošača utječu različiti čimbenici koji određuju njihovu kupovinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka