Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 429300

Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj


Randić, Ivana
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 429300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj
(Promotion role in brand development at farmacy market in Croatia)

Autori
Randić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2009

Stranica
58

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Utjecaj promocije; izgradnja marke; farmaceutsko tržište
(Promotion role; brand development; farmacy market)

Sažetak
Cilj ovog rada je znanstvenim metodama dokazati važnost promocije i medija pri izgradnji marke, te stvoriti uporišne točke po kojima će se i u praktičnom smislu pridonijeti stvaranju marke na farmaceutskom tržištu, a time i unapređenju poslovnog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Randić, Ivana
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Randić, I. (2009) 'Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Randi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {Utjecaj promocije, izgradnja marke, farmaceutsko tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tr\v{z}i\v{s}tu u Hrvatskoj}, keyword = {Utjecaj promocije, izgradnja marke, farmaceutsko tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Randi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {58}, keywords = {Promotion role, brand development, farmacy market}, title = {Promotion role in brand development at farmacy market in Croatia}, keyword = {Promotion role, brand development, farmacy market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font