Pregled bibliografske jedinice broj: 429300
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 429300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj
(Promotion role in brand development at farmacy market in Croatia)
Autori
Randić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2009
Stranica
58
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Utjecaj promocije; izgradnja marke; farmaceutsko tržište
(Promotion role; brand development; farmacy market)
Sažetak
Cilj ovog rada je znanstvenim metodama dokazati važnost promocije i medija pri izgradnji marke, te stvoriti uporišne točke po kojima će se i u praktičnom smislu pridonijeti stvaranju marke na farmaceutskom tržištu, a time i unapređenju poslovnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka